ח"כ כ"ץ: "החמץ בבתי החולים – ערעור של יסוד קיומנו בארץ"

המהדורה המרכזית 2 Comment on ח"כ כ"ץ: "החמץ בבתי החולים – ערעור של יסוד קיומנו בארץ"

כץ התייחס לפסיקת הבג"ץ בעניין הכנסת חמץ לבתי החולים בפסח: "זה דבר חמור ביותר, מדובר בערעור של היסוד היהודי של המדינה. זה רק מראה שהבג"ץ הזה לא משקף חלקים רבים בציבור"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל כ"ץ שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על גל הטרור. "גורמי הביטחון צריכים לרכז כל מאמץ מודיעיני ומניעתי. גם בימים שלדאע"ש היתה אחיזה בסוריה ובעיראק פעלנו והצלחנו למנוע התארגנות של דאע"ש כאן בישראל והיו לא מעט ניסיונות שכאלה", אומר כץ.

"אני נדהם לשמוע שגורמי המודיעין במשטרה אומרים שאם יפרוץ שומר החומות 2 אז מה שיקרה בערים המעורבות יהיה חמור יותר מפעם שעברה. למה אין היערכות אמיתית? יש כאן מחסום אחד חמור ביותר וזו השותפות עם עבאס שמונעת טיפול שורש בלאומנות הערבית וההקצנה האיסלאמית".

לדבריו "צריך להרוס את בתי הרוצחים באום אל פאחם כי זה צעד אפקטיבי. היום עבאס הודיע שהוא מתנגד לזה. הוא שולט בממשלה, הוא יאפשר לטפל בהסתה במסגדים? המצע של מנסור עבאס זה להחריב את מדינת ישראל, גם אם הוא מייפה את זה באמירות כאלה ואחרות".

כץ הצהיר: "אם הממשלה תביא מהלכים נגד הטרור אנחנו נתמוך, אבל הם לא עושים את זה. הבעיה היא היעדר הנחיה חד משמעית של השרים שכולם שותפים במחדל".

הוא התייחס לפסגת הנגב: "אני מברך על כל פגישה ופסגה, אבל הם פוגמים בצורה קשה בתכלית המפגש. כולם יודעים שלא נוצרה שם הבנה הם ארה"ב שלא ייחתם ההסכם עם איראן. הדבר השני הבעייתי הוא הכנסת הנושא הפלסטיני".

כץ התייחס לפסיקת הבג"ץ בעניין הכנסת חמץ לבתי החולים בפסח: "זה דבר חמור ביותר, מדובר בערעור של היסוד היהודי של המדינה. זה רק מראה שהבג"ץ הזה לא משקף חלקים רבים בציבור. לציבור החרדי אין סיכוי לקבל פסק דין הוגן בבג"ץ הזה. אפילו אם בית חולים שלא מעוניין להכניס חמץ רוצים לכפות עליו".

כץ הוסיף "היהדות היא הבסיס שלנו כאן ואסור לפגוע בזה. יש כאן הצטברות של דברים והממשלה הזו מנסה לשנות את סדר היום. זה חסר תקדים שהמפלגות הערביות מתערבות בעניינים היהודיים. עלינו לשלב ידיים נגד המגמה. אני סירבתי לפגוש את הרפורמים והקונסרבטיבים".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    ממשלה שהורסת את היהדות והדת במדינה
    גורמת לפיגועים האלה
    מהשמיים מאותתים
    רוצים חמץ בפסח
    רוצים להרוס את השבת
    רוצים להפוך את הכותל לרפורמי
    מטפחים את הרפורמים
    זה התוצאות

  2. 1

    מה עם החולים שלא יוכלו לאכול בבית חולים כי הכל חמץ? מה ען הזכות שלהם לחופש דת??
    בגץ הורסים את התשתית של המדינה היהודית.
    יהודי שומר מצוות במדינת היהודים לא יוכל להיות בבית חולים כי יש אנשים שרוצים לאכול חמץ דווקא בבית חוחים. שיאכלו בבית שלהם. למה במרחב הציבורי ולפגוע בזכות שומרי המצוות לשמור על החג???